Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Da li bi Nemačka mogla da izazove novi rat?

Komentari (60) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 07 april 2013 11:48
Zoran Đorđević
Ratove počinju oni koji imaju dovoljno novca za to, a cilj im je da se još više obogate. Političari i vojnici su samo izvršioci naloga.
Preporuke:
122
7
2 nedelja, 07 april 2013 12:16
Branislav G. Romčević
Dobar podsetnik na potencijale stvarnosti. Srbija jedino može da odluči da li će da je, ako bude stani-pani, gađaju sa Zapada ili sa Istoka. Ja, eto, ne bih menjao uspešnog konja - Zapad je navikao da nas gađa, a na Istoku su nam, ipak, slovenska braća.
Preporuke:
90
7
3 nedelja, 07 april 2013 12:20
Harun al Rašid
Zašto ne bi došlo do novog rata u Evropi kada su i danas na snazi iste političke aspiracije i filozofija materijalizma, samo su ljudi drugi, ali ipak sve rade po receptu svojih prethodnika iz 1914. i 1939. godine.
Preporuke:
107
3
4 nedelja, 07 april 2013 12:28
...
Često mislimo da stvari mogu da idu samo nabolje, ali, kako su pokazali događaji od pre jednog veka, i to tako tragično i poražavajuće, stvari, zapravo, mogu i užasno da se pogoršaju.
To što mi "mislimo" da stvari mogu da idu samo nabolje, ne znači ništa, to zapravo nije nikakvo mišljenje nego izraz naših strahova (od zla) i želje (da ga izbegnemo), ono je, dakle, pod uticajem naših afekata a ne razuma. Da ne ispadnemo naivni, ponekad kažemo, razum će pobediti. Ali, neće. Razum nikada nije pobedio. Da jeste, ne bi bilo nikakvih ratova, nikada. Pisac Radoslav Petković veli da je ljudska istorija u stvari priča o jednom ne- prestanom ratu, koju prekidaju povremene mirne epizode, koliko da se obnovi narod i usavrše oružja. Jedino sadizam i želja za pljačkom i dominacijom ostaje ista. Pri tome, svaka "mirovna inicijativa" samo ubrzava ono što navodno pokušava da spreči, kao neki katalizator. Društvo mora da se resetuje kad dođe u neki bezizlaz.

(NSPM)
Preporuke:
65
3
5 nedelja, 07 april 2013 12:45
Drinko Končarević
Na ovim stranicama, nedavno, G-din Jovanović, ministar iz vlade S. Miloševića, napisao je da je treći svetski rat već počeo ali zbog niskog inteziteta se ne zapaža. A Staljin je kazao ako Nemci počnu neki novi rat, treba ih satrati. Koliko su ozbiljno ovo shvatili Nemci kao i oni krugovi koji ih guraju u rat?
Preporuke:
90
3
6 nedelja, 07 april 2013 12:46
Revizionista
Zašto je počeo 2. svetski rat?

http://www.youtube.com/watch?v=HPZG2MJCdSw
Preporuke:
10
16
7 nedelja, 07 april 2013 13:19
Robespijer
Nadam se da će potlačeni svet, ukoliko dođe do rata, poslušati, ovog puta, Lenjinov savet, da svetski rat pretvore u građanski, u cilju obračuna sa eksploatatorskim vladajućim klasama, u svojim državama.
Preporuke:
28
47
8 nedelja, 07 april 2013 13:20
...
Drinku. "ako Nemci izazovu neki novi rat treba ih satreti". Bravo, brate! Živ mi bio! ...Uostalom, I Ekmečić kaže da će biti belaja samo što još nisu dobro zauzeli strane, dakle selektori nisu načisto ko će u prvi tim. A volja postoji.
Preporuke:
57
2
9 nedelja, 07 april 2013 13:25
Anka Krajina
@ Drinko Končarević
da je treći svetski rat već počeo ali zbog niskog inteziteta se ne zapaža.

Ja bih rekla da se zapaža ali se još ne čuje. Još ne padaju bombe. Čini se da ni taj dan nije daleko.
A i lokacija je previše simbolična. Opet se kuva na Balkanu.
Najgore je to što svaku stranku ili pokret, koji je iole patriotsko orijentisan, odmah etiketiraju kao profašističku.
Zalud im. Ipak brkove crtaju Angeli a ne drugima.
Preporuke:
66
3
10 nedelja, 07 april 2013 14:22
Robespijer
svaku stranku ili pokret, koji je iole patriotsko orijentisan, odmah etiketiraju kao profašističku.


Ne bih se mogao složiti sa Vama, uvažena gđo. Anka. Fašističke etikete sami sebi lepe, te tzv. patriotski orijentisane stranke ili pokreti. Svakome ko iole poznaje idejnu osnovu fašizma i nacizma, jasne su orijentacije tih organizacija. Oni se ne bore protiv Zapada samo kao političkog subjekta, koji se nepravedno odnosi prema Srbiji, već se bore i protiv naprednih i progresivnih ideja nastalih na Zapadu. Opet, sa druge strane, oni usvajaju reakcionarne ideje (fašizam), koje su suštinski suprotstavljene emancipatorskim. Dakle, niko normalan ne može tvrditi da pokret za ljudska prava i slobode ne valja, samo zato što je nastao na Zapadu i zato što je uglavnom inkorporiran u zapadne političke sisteme. Te organizacije su samo prividno patriotske, ali izuzetno opasne i štetne. I Hitler je došao na vlast baš na talasu takvih ''patriotskih'' priča.
Preporuke:
14
72
11 nedelja, 07 april 2013 14:43
@...
Razum nije cela stvarnost. Ne pisu dzabe razni knjzevnici da gde medju bliskima pocinje analiticko postavljanje stvari, to vrlo cesto znaci da nedostaje prisnost. Razum je, kao i laz, alat, sredstvo. Zato razum nikad nece pobediti, jer pobedjuju samo i uvek ljudi. Zelja za neradom i sigurnost uzrok je interesa, ratova, naravno, pored gluposti, koja je koren neprijateljstva. Jako je puno gluposti u svetu koja se samo cini da je pamet. Zivot je, kazu, borba neprestana, a tek ponekad je rat. Pitanje rata je ponekad je pitanje opstanka, a u Nemackoj sve je manje pravih etnickih Nemaca. A to zaista jeste problem. Zato su stvari slozenije. Ipak, da bi preziveli, oni moraju da nekoga opljackaju. Englezi nisu ratovali na svojoj teritoriji, osim sto su bii bombardovani, moguce je da oni prizivaju ratove, preko Nemaca. Rat je najbolji kad je kod drugog, i kad je drugi uzrocnik, dok mi zaradjujemo.
Preporuke:
14
4
12 nedelja, 07 april 2013 14:44
fristajlo
Demoni nisu oterani, samo su uspavani“, upozorio je, dodajući da bi ,,svako ko veruje da je večno pitanje rata i mira u Evropi zauvek rešeno mogao da pravi veliku grešku“.

Ovo je suština.
Nemačka nije kažnjena za izazivanje dva svetska rata, za neviđena stradanja i štete koje je izazvala, a poznato je kako nekažnjavanje zločina uvek izazove nove zločine.
Sada su naučili da bolje skrivaju svoje namere, a ne bi me začudilo, s obzirom na njihovu sklonost konspiraciji, da imaju i nuklearni arsenal.
Još u sadejstvu sa svojim tradicionalnim saveznikom SAD- svet je na ivici katastrofe nepoznatih razmera.
Preporuke:
58
4
13 nedelja, 07 april 2013 14:52
Milorad Stanojlović
"...1913. ekonomske sile preuređuju stanje međunarodnih odnosa..." Ovo nije tačno danas, a nije bilo tačno ni pre jednog veka. Ekonomske sile ništa ne preuređuju, niti to mogu da čine. One su toliko velike, da im ta veličina onemogućava strateški prostor.
Jedan ekološki "ekstremista" reče, da nije rešenje isključiti struju za javno svetlo na jedan sat - godišnje. Rešenje je da civilizacija koristi struju samo jedan sat dnevno; što je i neminovno.
Nauka nema ideju kako da probije "energetski zid". Nema, jer ideje stvara filosofija, a nauka nije filosofija.
Ekonomske sile su, pre jednog veka svesno gurnule Nemačku u bezizlazni prostor. Nije tu mogao da pomogne ni Kejnz, a očigledno ne može ni danas da pomogne.
Prvi evropski atomski rat je započeo na Kosovu i Metohiji. Pokazalo se da je u Evropi moguć atomski rat bez pobune stanovništva.
Da li će taj mir uoči atomskog rata biti zloupotrebljen? Nauka nema ideju o tome.

S poštovanjem i uvažavanjem,
SRPSKI LIBERALNI SAVET
Preporuke:
17
8
14 nedelja, 07 april 2013 15:00
Latini su stare varalice! (a i Englezi) -Kanjos Macedonovic
I mi smo živeli na visokoj nozi, uživajući u ugodnostima koje naši preci nisu mogli ni da zamisle.
E pa g-dine koji si pisao ovaj tekst: Vi koji ste vrsili genocide na celoj kugli zemaljkoj, koji ste skoro satrli sve Aboridzine i ostale narode, koji ste bili prvi rasisti i imali rasisticke politike (setimo se 'vrlog' Carsla Darvina i njegovih prica o visoj rasi i narodima afrike koji su bili oznaceni kao niza bica i 'majmuni') , vi i vasi prijatelji Nemci koji su izmislili gasne komore i konc. logore, (dodacu ovde i Francuze) koji su izmislili giljotinu...spisak je podugacak! VI NAMA GOVORITE STA DA RADIMO?! NAMECETE NAM DEMOKRATIJU?! GOVORITE DA SMO UBICE?! Sramota za stare lisce Engleze-najperfidniji narod na svetu! Sramota!
Preporuke:
51
2
15 nedelja, 07 april 2013 15:19
Dijapazon
Rat se uveliko vodi, samo trenutno je u Aziji i delimicno Africi...
Preporuke:
35
1
16 nedelja, 07 april 2013 15:32
Anka Krajina
@ Robespijer
Fašističke etikete sami sebi lepe

Da li?
Da li biste se složili sa tvrdnjom e-novina da je NSPM NSFašistička misao?
Janez Janša je demonstrante u Sloveniji nazvao "fašistička levica"! Zato što su digli protiv korupcije, protiv nesposobnih političara tražeći pravedniju socijalnu politiku.
Bez detaljnije analize svih pokreta, političkih partija ne može se izreći paušalna ocena.

Ne bih se složila da se bore "protiv naprednih i progresivnih ideja nastalih na Zapadu".
Kad skinete "celofan" u koji su mnoge od tih ideja upakovane, ostaju razgolićene reakcionarne, neokolonizatorske ideje, koje nisu ni nove, ni napredne.
Nije dovoljan samo Lenjinov savet. Potrebne su jake političke organizacije od kojih danas u svetu ne postoji ni zametak.
Preporuke:
44
5
17 nedelja, 07 april 2013 16:02
Robespijer
@ Anka Krajina

Da li?


Da! Pritom, ne mislim na NSPM koja nije nikakva stranka ili pokret, već teoretski kružok, u kojem diskutuju ljudi različitih ideoloških orijentacija. Znate Vi vrlo dobro na koga sam mislio. Naravno, slažem se da treba izvršiti detaljnu analizu svih. Zato i govorim, da su te organizacije fašističke. Izvolite, u eri Interneta dostupne su informacije o svim pokretima i organizacijama. Analizirajte koje ličnosti su im idoli, koje ideje zastupaju, te uporedite iste sa fašističkim i klerikalnim idejama i načelima.

Nema nikakvog celofana u emancipatorskim idejama. One su takve ili nisu. Ili se poštuju ili se krše. Njihova naprednost ne zavisi od stepena njihovog poštovanja ili kršenja, već su same po sebi emancipatorske, jer su imanentne čoveku i njegovoj potrebi da živi u slobodi.

Slažem se da su potrebne i organizacije, što se tiče Lenjinovog saveta, ali je pre svega potrebna svest da su potrebne promene. Nakon toga, organizacija je formalnost.
Preporuke:
9
37
18 nedelja, 07 april 2013 16:07
fristajlo
Robespijer
Nadam se da će potlačeni svet, ukoliko dođe do rata, poslušati, ovog puta, Lenjinov savet, da svetski rat pretvore u građanski, u cilju obračuna sa eksploatatorskim vladajućim klasama, u svojim državama.

A ja se nadam da ćete jednom shvatiti da je i Lenjin bio u zabludi, kao i Vi sada, ponavljajući njegovu.
Morate da evoluirate u shvatanjima političkih zakonitosti, shodno iskustvima, koja Lenjin nije mogao da ima.
Eksploatatorske klase su danas instrumentalizovale nacije u službi sopstvenih bogaćenja, i dele deo svog pljačaknja sa svojim "nacijama". Tek kada je taj plen uskraćen- može doći do klasnih sukoba; dotle, hteli- ne hteli, sukobljavamo se sa međudržavnim, pa samim tim- međunacionalnim ratovima. Građanski obračun svetskih razmera su mogući tek kad više ne budu postojale države, tako da Vi indirektno, a izgleda i nesvesno- podržavate globalizaciju, koja sve ovo zlo i proizvodi.
Nacija je još uvek jedini vid samozaštite.
Preporuke:
38
5
19 nedelja, 07 april 2013 16:33
Robespijer
@ fristajlo

Da ste pažljivo čitali moj komentar, shvatili biste da sam rekao da se svetski rat iskoristi za obračun u okvirima pojedinačnih država. Da, je se u krajnjem ishodu zalažem za globalizaciju koja bi podrazumevala ukidanje svih država, nacija, klasa i odnosa nadređenosti/podređenosti, jer polazim od teze istovetnosti svojstava i interesa svih ljudi na planeti, koje razdvajaju sebični politički, ekonomski i religijski interesi, vladajućih struktura. Nacije su samo vid zaštite za vladajuću klasu, koja svoje interese želi predstaviti kao nacionalne, iako nacija nema nikakve koristi od toga. Sinovi nacije će ginuti za interese manjine, koja će i tada, kao i sada, držati nadpolovičnu količinu nacionalnog bogatstva u svojim rukama. To svakako nije interes potlačenih. Ja nemam razloga da mrzim potlačenog Nemca, Francuza, Albanca, Poljaka... bez obzira što vladajuća propaganda tvrdi da treba da ga mrzim, jer je različite vere, nacije, pol. opredeljenja i sl. On je u istom položaju kao i ja
Preporuke:
11
29
20 nedelja, 07 april 2013 16:37
ja onako
Engleska podmetacina.Zasto bi Njemacka ratovala kad dobro stoji ekonomski.Vi prizeljkujete da oni krenu a vi da se ukljucite na kraju kad se vidi ishod.Od kad je puko dolar vi ste ko lesinari navalili na evro.Njemacka nista ne radi ona samo spasava evro i evo, evro se odrzao.To vas boli.Ko je mesetario u zemljama koje su u krizi, pa vi.I sada Njemacka treba da spasava sve.Treba realno sagledati stvari.Postavljate raketne stitove po Evropi ispred nosa Njemackoj i Rusiji,Bojite se, englezi, njihovog jacanja i saradnje to vam je nocna mora.Ali tesko da cete naci novog Hitlera.Prokuzeni ste.Ameri moraju otici iz Evrope pa da nam svima svane.Sabotirali ste Severni tok sada sabotirate Juzni a znate da Njemackoj treba energija jer njena ekonomija raste.Krizu koristite i cele narode okrecete protiv Njemacke vidi boga ti a kriza dosla sa Wall street.Rat dolara i evra traje vec od 2008.Njemacka se brani i ne slusa Brisel.Znaju svabe da je Briselska administracija pod vasim i americkim uticajem.
Preporuke:
27
3
21 nedelja, 07 april 2013 17:00
Anka Krajina
@ Robespijer
da se svetski rat iskoristi za obračun u okvirima pojedinačnih država.

Ova ideja II internaconale istestirana je u Prvom sv. ratu. Pokazala se jalova.
Najbolji primer vam je naš Tucović.
U duhu odluka Druge intern. glasao je protiv ratnih kredita 1913. da bi 1914. otišao kao dobrovoljac da brani Srbiju.
Da nije poginuo u Kolubarskoj bici, pitanje je da li bi nakon povlačenja preko Albanije revidirao svoje stavove o Albancima.
Sinovi nacije će ginuti za interese manjine, koja držati nadpolovičnu količinu nacionalnog bogatstva u svojim rukama.

Hoće ali ne svi sinovi, svih nacija. Pogledajte distinkciju oslobodilačkih i imperijalističkih ratova. Onaj, ko brani svoj narod i svoju državu ne gine za tuđe interese!
I izađite već jednom iz tih ideja utopijskog socijalizma.
Od silnog "odumiranja" države su sve jače! To je rezultat koji nijedna ideja ne može ignorirati.
Preporuke:
18
4
22 nedelja, 07 april 2013 17:07
SRBIN IZ UVERENjA
Magazin ,,Nju stejtsmen“, naklonjen levičarima, jednostavno je okarakterisao Angelu Merkel kao ,,najopasnijeg nemačkog vođu posle Hitlera“. Ovo može ličiti na zapaljivu retoriku, ali sve više građana, naročito mediteranskih zemalja članica evrozone tvrdi da Nemačka pokušava da preuzme kontrolu nad Evropom po treći put za manje od sto godina.
Ja i autor se očigledno slažemo u činjenici da je Evropska unija, jednako Germanija "Četvrti rajh" ali na mekši način, koji vlada novcem i kapitalom a ne samo sirovom silom.
Preporuke:
15
0
23 nedelja, 07 april 2013 17:29
fristajlo
Robespijer
@ fristajlo

Da ste pažljivo čitali moj komentar,

Da ste Vi pažljivije pročitali moj- shvatili bi zašto to "ne drži vodu".
Nacije su samo vid zaštite za vladajuću klasu

.. i, na žalost, danas jedini vid zaštite od vladalaca sveta, koji su svi- ista klasa. Ukoliko to ne vidite, to je zato što nećete, jer ne podržava Vašu plemenitu, ali- netačnu tezu.
Ja nemam razloga da mrzim potlačenog Nemca, Francuza, Albanca, Poljaka

... niti on mene ili Vas; pa opet, on uzme puškicu, i dođe ovamo da ubije, opljačka, zapali, sruši...
Zašto, iako je naš klasni sabrat?
Pa, po naređenju; jer, ako se pozove na svoju klasnu svest, i odbije da obavi zadatak- znate i sami šta mu sleduje.
U ravni teorije, Vi ste u pravu. O praksi- verujem da nema potrebe da Vam išta govorim.
Kada moram da biram između nacije i klase, ja nemam dilemu, i stvar je lične zrelosti, po mom mišljenju, kakav će ko izbor pri tome napraviti.
Preporuke:
25
3
24 nedelja, 07 april 2013 17:30
paja patak
@fristajlo, @Robespijer, dok se vas dvojica preganjate oko raznih ...izama, evo vam malo jednostavnog štofa za razmišljanje. Znam, kazaćete da je ovo iz stripa, kao što sam i ja, ali – neka... Dakle: Nemačka je izazvala oba svetska rata i ni u jednom od njih nije stvarno poražena – mada svi zamišljaju da jeste. U oba svetska rata, Nemačka je pobednik, mada su to vrlo skupe, skoro Pirove pobede, ali ipak, pobeda je kada vam se ostvari glavni ratni cilj, preživite, oporavite se – pa dalje... Dakle – glavni ratni cilj Nemačke u Prvom svetskom ratu je bio uništenje Ruske Imperije, i taj cilj je uspešno ostvaren (istina, uz nesebičnu pomoć boljševika). U Drugom svetskom ratu, koji je Nemačka opet izazvala uz sirovinsku i logističku podršku boljševika, mada su se posle podžapali, ma kako paradoksalno – Nemačka je opet pobednik: glavni cilj je bila ujedinjena Evropa pod Nemačkom -i, evo vam EU! Ako joj to bude trebalo, izazvaće Nemačka i Treći rat.... i verovatno opet pobediti. Umeju, pa to vam je..
Preporuke:
8
17
25 nedelja, 07 april 2013 17:32
čist egoizam
Ne da li,nego kada.
Ne kada,već sada.
Samo što se rat ne vodi više klasičnim sredstvima(ona služe za zastrašivanje;primer Sever Kosova),pretnjama i ucenamama,a povremeno i povrćem(šargarepa u vidu evrounijskog blagostanja),već drugim sredstvima,odnosno trećim sredstvima(klauzevic+).
Ionako je u osnovi ratovanja neki vid ekonomskog interesa,što je u posmatranom slučaju evidentno.
Preporuke:
13
0
26 nedelja, 07 april 2013 17:39
Nik
Nešto se sprema, to je sigurno...
To se vidi po otkupu zlata.
Svud po Evropi raste otkup i nude se sve bolje cijene. Neko zna zašto ga kupuje...
Za to vrijeme nostalgičari kominterne i teletabisi globalističke demonokratije bacaj prašinu u oči, plašeći nas da je opasno biti nacionalno osviješćen.
Preporuke:
19
0
27 nedelja, 07 april 2013 18:12
Robespijer
@ fristajlo

Jeste, ali isto tako bi mnogi ovde u Srbiji uzeli puškicu da ubiju, zapale, opljačkaju i sruše njihovo, samo kada bi bili u prilici da to učine. Pošto to ne mogu u ovom istorijskom trenutku, vladajuće strukture čine sve da ih predstave kao njihove neprijatelje, izgovarajući se, najpre, religijskim, zatim kulturološkim, političkim i drugim razlozima. Pritom, nekritički glorifikujući sve ono što je nacionalno, a označavajući sve drugo kao zlo, kao zaveru, kao inferiorno itd... Slažem se sa Vama da je odnos prema ovoj problematici stvar zrelosti, jer je uvek najlakše sakriti se iza nacije, a ne istupiti kao samosvesna individua, koja gleda šire od uskih nacionalnih okvira. To je ono što mnogo puta ističem, tzv. strah od slobode ili što bi Kant rekao ''maloletnost'' čovečanstva, koje uvek bira da bude vođeno, umesto da slobodno praktikuje svoj razum.
Preporuke:
4
21
28 nedelja, 07 april 2013 18:21
Robespijer
@ paja patak

Ja Vas razumem, pošto ste sami o tome pisali, da kao potomak ruskih belih emigranata, tako vulgarno tumačite motive Nemačke za izazivanje Prvog svetskog rata i izmišljate nekakvu boljševičku logistiku Nemačkoj za izazivanje Drugog svetskog rata. No, ako već želite ozbiljno i konstruktivno da učestvujete u diskusiji, onda bi trebalo da se ipak poslužite činjenicama. Ovako, ispadate neozbiljni.
Preporuke:
9
4
29 nedelja, 07 april 2013 18:23
sofronije
Naravno, to su zlikovci!
Preporuke:
4
0
30 nedelja, 07 april 2013 18:39
Robespijer
@ Anka Krajina

Pogledajte distinkciju oslobodilačkih i imperijalističkih ratova


Moju poentu ću Vam pokušati izneti pitanjem na sledeći način: Kakvu ćete imati korist ako i pobedite u oslobodilačkom ratu (u kojem bi poginule mnoge Vama drage osobe), ako će u takvoj slobodi opet Mišković i njemu slični voditi glavnu reč i određivati glavne društvene tokove? Isto tako, šta agresorski vojnik ima od pobede nad neprijateljem, ako će ga vladajuće strukture uvek tretirati kao topovsko meso i davati mu mrvice, samo da bi zadovoljio osnovne životne funkcije, a nekome čak ni to?

Da parafraziram 11. Marksovu tezu o Fojerbahu - Ne radi se o tome da se različito gleda na svet, već da se on izmeni.
Preporuke:
11
10
31 nedelja, 07 april 2013 19:17
fristajlo
Robespijer
samo kada bi bili u prilici da to učine.

Tek akda bude takve prilike- Vašu tezu možete dokazati; dotle, imamo samo obrnute primere, koji meni daju za pravo.
Slažem se sa Vama da je odnos prema ovoj problematici stvar zrelosti

Iz drugog dela rečenice jasno se vidi da se ne slažete, pa Vam predlažem da svoj stav ne krijete iza lažne logičke konstrukcije; niti je pošteno, niti je pametno.
To je ono što mnogo puta ističem, tzv. strah od slobode ili što bi Kant rekao ''maloletnost'' čovečanstva

Možda bi bilo dobro da "dočitate" Kanta, kad ga već prizivate za svedoka, imam i ja jednog- Rusoa.
On reče- društveni poredak ne proizilazi iz prirode. On se zasniva na sporazumima."
Nije previše mudro pozivati se na mudrost drugih, ako u njih ne ugradimo i iskustva, koja oni nisu imali.
Nije dobar cilj nadgornjavanje Vas sa mnom ili obrnuto, već traganje za istinom, koja nas može osloboditi.
Tu je rešenje.
Preporuke:
9
4
32 nedelja, 07 april 2013 20:04
Beli Orao
Neko je davno primetio da kad Nenci ojačaju počinju da budu iracionalni.
Definitivno vuku SrBski koren, ali ko zna od kada.

Pokvareni Englezi ih uvek navlače na tanak led.
Lično im preporučujem da se ovog puta ne šale.
Mi ćemo da se izvučemo na kraju od ove muke, ali naplatićemo sigurno nekom.
Preporuke:
14
4
33 nedelja, 07 april 2013 20:18
Robespijer
@ fristajlo

Prvi korak ka ubijanju drugih je omalovažavanje njihove kulture, običaja i načina života. To se već uveliko ukorenilo među mnogima u srpskom društvu.

Dočitajte i Vi Rusoa, te otkrijte na šta je mislio kad je rekao da se čovek rađa slobodan, ali je svuda u okovima. Na koje okove je mislio? Da li nas upravo ti okovi sprečavaju da spoznamo istinu, o kojoj govorite? Upravo je Ruso, na osnovu filozofije prirodnog prava govorio o slobodi kao suštini jednakosti među ljudima. A kada već govorite o sporazumima, tj. o ''društvenom ugovoru'', Ruso je govorio da se njime ne otuđuju prirodna prava čoveka, a pre svega sloboda, već se zaštićuje sloboda svakog pojedinca. Ovim Ruso apeluje na povratak u prirodno stanje, koje najbolje odgovara potrebama ljudske prirode i zahtevima ljudskog razuma.
Preporuke:
7
6
34 nedelja, 07 april 2013 20:47
zvonimir
Evo skromnog doprinosa raspravi koju ovo troje mudre gospode/gospođa i vidioca vode. Ko ima glavnu riječ u Evropi? Nijemci, da ne bi. Pogledajte americki imperijalni neuro marketing( za prodaju "moralnih standarda" lažni crnci, lažni roditelji, lažni borci za "demokratiju i slobodu". Pogledajte poneki hrabar osvrt na V. Britaniju u kojoj uspijeva samo London kao najveća svjetska praonica novca.Koja grupacija je napravila svjetsku ekonomsku krizu-bankari i tkz. finansijski derivati. Namjerno sve uprošćavam. Kroz dejstva moje profesije samo upozoravam da pogledate ogroman otklon stavova E suda za ljud.prva od prije 1o-tak godina kada je riječ o azilantima, socijalnim pravima, manjinama itd.Dakle,šta su tu Nijemci?Izvršioci ili planeri? Postoji li uopšte iskazana bar jedna ideologija/ideološka misao/filozofska misao, a da nije u skladu sa marketinškim standardima USA i VB.Ko danas piše o eksploataciji, višku vrijednosti, pravednoj ili pravednijoj raspodjeli?Kuda srljamo i kuda nas guraju?
Preporuke:
10
1
35 nedelja, 07 april 2013 20:57
Beli Orao
""Robespijer.
Au, brate što si težak.
Pa po ličnom Hitlerovom nalogu, a izrečeno u Lerovom priznanju bombardovana je Narodna biblioteka. Zašto? Da bi se ubilo sećanje jednog naroda.
Pa oni nas ne smatraju za ništa, kako bi rekao prosti seljanin.
Ti lično omalovažavaš "tinkeringa" i ko zna već koga i verovatno misliš da su tvoji monusi glupost drugih. Razmisli malo. Danas je lep datum. Bog ga je dao.
Preporuke:
17
2
36 nedelja, 07 april 2013 21:23
fristajlo
Robespijer

Prvi korak ka ubijanju drugih je omalovažavanje njihove kulture, običaja i načina života.

Slažem se.
Ovim Ruso apeluje na povratak u prirodno stanje, koje najbolje odgovara potrebama ljudske prirode i zahtevima ljudskog razuma.

Znate šta je apel?
To je ono, kad nemate dokaz, pa molite da Vam veruju.
Rekoh- velike treba upoznati, razumeti njihove ideje; ali, slepo ih se držati, kao Jevanđelja- često je pogubno.
Jedan od filozofa koje veoma cenim je i Hajdeger; no, kada bih mu tako nekritički verovao, kao Sloven, trebao bih u najmanju ruku da se ponudim nekom Germanu kao rob, zar ne?
Ne postoje univerzalno primenjiva pravila, koje važe za svakog čoveka, kao pojedinca; tu je greška te ideje sledbeništva bilo koje doktrine. Ljudi menjaju stavove, na osnovu iskustava, saznanja i uticaja, koje primaju; rado razmenjujem misli sa Vama, ali- ja sam već bio tu gde ste Vi.
Vremenom, doći ćete do sumnji; one su najbolji učitelji.
Preporuke:
11
1
37 nedelja, 07 april 2013 21:23
Istocna nemacka
Istocnu nemacku su Rusi detaljno ocistili od nacistickih funkcionera,od najmanjeg cinovnika pa nagore,i do dan danas zap.nemci kazu da ist.nemacka usporava razvoj drzave jer istok nije dobro organizovan.
A zapadna nemacka nije ni taknuta od amerikanaca i engleza.Cela nacisticka birokratija je ostala,nisu cak ni svi nem.generali procesuirani.
Osnivac BND-a(nem.obavestajne sluzbe)je bio okoreli nacisticki oficir i zlocinac.Ali nije mu falila dlaka s glave jer je BND radio protiv Rusa za racun amerikanaca,pa je cak bio i odlikovan.
Takodje su imali i nekoliko ministara koji su bili nacisti,koji su odgovorni za zlocine nad Srbima.
Takodje isti slucaj i sa ministrima iz Austrije.

Nema oprostaja,nema zaborava.
Preporuke:
20
1
38 nedelja, 07 april 2013 21:47
seljak bezemljaš biti strpljiv i čekati 28 juli to je sve
&Anka Krajina
Robespijer je došapnuo Sen Žistu da
NEMA SLOBODE ZA NEPRIJATELjE SLOBODE
A njih dvojica su na više od 1000 ljudi ukazali kao
na neprijatelje slobode. A onda su oba otišli,
"da im na tren izleči glavobolju doktor Giljoten"


To francuski a naš gospodin Robespijer baštini znanja od one sorte levice koja se ispilila u Vukovaru u junu 1920.
Imali smo Socijalističku radničku partiju Jugoslavije. Revolucionari je uništiše u jednom danu i iz radničkog doma izađoše komunisti.

Oni su stručni za sve a naročito za fašizam.
Sa Hitlerom su imali pakt a socijaldemokrate (i mnoge druge) oglasiše socijal-fašistima.

Kralja i vladu koja je 1928. g. pregovarala sa Musolinijem oko "sitnica" ostalih iza 1918 proglasiše fašističkom,(ocena važi i dan danas)
a oni prepisaše deo samoupravnog sistema od Musolinija. I redom tako.
Ostalo im od Staljina da određuju ko je fašista i tu se ne može ništa.
Preporuke:
10
4
39 nedelja, 07 april 2013 21:57
Brane, Italija
Pa Nemacka vec i jeste pokrenula rat i to jos 1991. razbijajuci YU i taj rat traje, a zavrsice se kao i uvek potpunim porazom Nemacke.
Preporuke:
13
1
40 nedelja, 07 april 2013 22:17
Robespijer
@ fristajlo

Opet ću na Rusoa (šta ćete, on mi je jedan od omiljenih), koji je izrekao jednu meni blisku tvrdnju, da se svaki čovek rađa dobar po prirodi, ali da ga kvare društvene okolnosti u kojima živi. Niko od nas ne bira porodicu, veru, naciju ili državu u kojoj se rađa, te automatski ne nosi mržnju prema drugim porodicama, verama, nacijama i državama, već se ona stvara u takvoj društvenoj atmosferi. Šta hoću da kažem? Na primer: Islamsko dete je nevino, sve dok od njega ne naprave mudžahedinskog teroristu. Zašto? - Da bi služilo nekim apstraktnim interesima islama, samo njemu svojstvenim. I tako u okviru svake vere, nacije, države itd... Apsolutno moraju da postoje univerzalna pravila za sve ljude, koja će ukinuti sve ono što ih razdvaja. Islamsko dete iz mog primera, bi bilo daleko produktivnije kada bi svoje ljudske i intelektualne sposobnosti iskoristilo za nauku, umetnost, kulturu... koja spaja, nego na iracionalnu mržnju koja razdvaja. I tako svako dete, ma kome pripadalo.
Preporuke:
10
4
41 nedelja, 07 april 2013 22:55
Svetislav Kostić
Evropska Unija je zapravo u personi Cetvrti nacisticki Rajh i reinkarnacija Hitlerovog Trećeg nacistickog rajha, a NATO vjerna kopija ondasnjih nacistickih SS-Standard divizija i Wermachta/Vermahta koji je ratnih zlocina tokom 2. Svjetskog rata pocinio nista manje od pripadnika SS divizija. Napominjem da je nacisticki Vermaht za zlocine u Kragujevcu i Kraljevu direktno odgovoran.
Preporuke:
11
1
42 nedelja, 07 april 2013 23:09
seljak bezemljaš
&Paja patak
Vi se sigurno sećate bioskopa i filmova koji su imali činove. Između dva čina smo se družili, zaljubljivali....
U ovom filmu zvanom svetski rat, u prvom činu
Nemci su bili otvoreni neprijatelji Rusije a
Britanija skriveni.
Britanija je gospodstvo zasnivala i na komtroli Balkana. Pa se trudila da se Rusija ne dočepa tih ključeva.

Pa se u drugom činu odlučila na nešto što na prvi pogled nije bilo logično.
Masovnim slanjem oružja i vojne opreme i bombardovanjem srpskih gradova 1943-1944 pomaže komuniste da dođu na vlast.
Od 1949 titiizam ima angloameričku finansijsku i političku podršku.
"..štitićemo suverenitet Jugoslavije" DŽordž Alen 20 jula 1950
"Jugoslavija je briga vlade Njegovog veličanstva" Antoni Idn u britanskom Parlamentu 19 novembar 1951
Izvor Jugoslavija 1918-1988 zbirka dokumenata Petranović-Zečević

Šta je to primamljivo za angloamerikance kod titoista.
Nacionana politika koja je slamala najbrojniji narod i stvarala male LAKO kontrolisane države.
Preporuke:
14
3
43 nedelja, 07 april 2013 23:15
fristajlo
Robespijer

Apsolutno moraju da postoje univerzalna pravila za sve ljude, koja će ukinuti sve ono što ih razdvaja.

Postoje, to su zakoni.
Međutim, da je to dovoljno- ne bi postojala ni Policija, ni Sud, ni vojska...
To je taj utopijski (na žalost) deo svakog filozofskog, političkog ili društvenog koncepta; postoje ljudi koji su gori nego što ideje predviđaju, a uspešnost jednog društva meri se time- kako uspeva da kontroliše takve pojedince.
Eto, i sama tema bavi se tim problemom, na neki način; Nemci jesu veliki narod, kolevka velikih humanista, umetnika i filozofa.
Ali- skloni su tome da ne prepoznaju opasne ideje, da se uznesu iznad drugih naroda i pomisle kako imaju pravo na ponašanje koje drugima nikad ne bi dozvolili nad sobom.
Do sada im se to desilo nekoliko puta; nisu adekvatno kažnjeni za to. Verujem da i sami vidite naznake istog tog manira; zar je bitno što većina Nemaca to ne vidi?
kako će nam u tome pomoći klasna svest?
To je problem.
Preporuke:
8
3
44 nedelja, 07 april 2013 23:40
thinking maize@ onako, usput...
Što no reče besmrtni Ljuba Moljac: "A ja sedim u ložu i jedem burek s trešnje!" Pod 2, čitajte Mao Ze Donga i Deng Hsiao Pinga-niži kurs! Pa krenite na Kung-Fu Cia-srednji kurs. Zatim Lao Cia-viši kurs. I ispit za majstorsko pismo Čuang Cia i njegov "Leptirov san"! Možete sve začiniti i sa Bodidarminim i mislima drugih patrijaraha čan budizma! (Nagarđunu, Milarepu i Naropu Vam ne preporučujem, prvo to su Indusi ili Tibetanci, a drugo "mnogo je mačku goveđa glava"!) Praktičarima preporučujem "Umeće ratovanja" Sun Cu Vua-kraći kurs ili "Strategeme-umeće ratovanja, življenja i preživljavanja kineskog naroda kroz tri milenijuma" Haro fon Zengera! Kao opšti pregled preporučujem "Kina-istorija, kultura, civilizacija" V.V. Maljavina. Ako meni ne verujete, verujte drugarci Miri Marković! Ona je TEMELjNO PROUČAVALA ove procese još s kraja 1990-tih!? Na kraju, što se tiče SRPSKOG REVANŠA, osluškivati Ruse i njihov odnos sa Nemcima!?
Preporuke:
9
5
45 nedelja, 07 april 2013 23:44
Peter RV
Tekst je pun gluposti.
Njemacka je potpuno zavisna od Amerike ciju politiku sluzi doslovno. Dovoljno je pogledat slucaj Irana, kad se Njemacka na njenu sopstvenu stetu odrekla kupovine jeftinog iranskog petroleja i nametnula sankcije ovoj zemlji sa kojom je imala vekiki ekonomski profit.
Drzava koja nema izvore energije- ne moze pocet rat.
Njemci nemaju ni nuklearno naoruzanje, jos nesto sto je neophodno u sadasnjoj situaciji, da bi mogli i pomislit na neku pobjedu.
Najvise sto je Njemcima dozvoljeno je da budu panduri Vasingtona, recimo za Balkan- sto ce oni odusevljeno prihvatit.
Rat ce pocet na Sr.Istoku, poslije nekog izraelskog histericnog poteza.
Preporuke:
20
5
46 ponedeljak, 08 april 2013 01:50
Nikola
Da li je sada svima napokon jasno zasto je bilo potrebno u skoro svim zemljama evrope broj vojnika bilo neophodno svesti na simbolican broj?
Preporuke:
4
0
47 ponedeljak, 08 april 2013 03:36
Srboljub Savić
"Na granicama Evrope raspadalo se Otomansko carstvo, destabilišući saveze koji su do tada održavali mir u Evropi.
U Prvom balkanskom ratu 1912. godine, Bugarska, Srbija, Grčka i Crna Gora su porazile Osmanlije i počele da dele Balkan po svojoj meri.
Juna 1913. godine pobednici su se posvađali oko plena i Bugari su zaratili sa ostalima oko Makedonije. Čak i danas, posle jednog veka, ovaj konflikt je podsetnik na moć etničkih strasti i omraza da narode Evrope gurnu u poražavajuće nasilje."
Naizgled, ovaj deo "iskače" iz teme članka, Da li?
Kao već dva (ili ..)puta potvrđeno, deo britanskog
"establišment"-a vidi Nemačku kao silu i oličenje vrednosti, sa zadatkom da osvoji životni prostor,
na istoku (Rusija) i zapadu (ravnice Francuske,
Belgije, Holanije, ..) obezbedi i drži put, Evropa
(centar-Nemačka)- Bliski i Srednji Istok.
Turska (od Otomanskepreko današnje, do ..) saveznik, pretnja Rusiji, u "ime" britanskih nepromenjenih interesa.
S. Savić
Preporuke:
5
0
48 ponedeljak, 08 april 2013 04:12
Srboljub Savić
Pred oba svetska rata, u V.B. i SAD, postojale su
snage koje su Nemačku ocenjivale prema mogućnosti
ostvarenja njihovih interesa. Prvi svetski rat, pored
svega, donosi propast evropske aristokratije (i
ostataka njihove feudalne moći) i trijumf buržoazije-
industrijalaca, trgovaca, bankara, ...
Nevidljivo, "iznad Atlantika" stvara se nova moć,
nad-nacionalna i globalna. Ovoj moći, neophodna
je i oružana pretnja, koju najbolje mogu ostvariti,
SAD(sa "posilnim"-V.B.) i Nemačka.
Kako sve nije jednostavno ni linearno, "zapad"
ulazi u "apsurdni" sukob sa Nemačkom, kratko.
Nemačka u drugom sv. ratu, nije ispunila očekivanja,
brzo osvajanje SSSR-a. SAD su u svemu, profitirale,
uz izuzetno male ljudske gubitke (svega pola miliona
vojnika za razliku od desetina miliona civila i vojnika ostalih, žrtava agresije i agresora).
SAD su, ne samo finasijski profitirale u ratu, već
su "nevidljivo okupirale" veći deo Evrope (čak bez
značajnih vojnih snaga)i nametnuli svoje "vrednosti".
S. Savić
Preporuke:
6
0
49 ponedeljak, 08 april 2013 04:42
Srboljub Savić
Američka okupacija
Priprema:
-Umesto otvaranja, obećanog i dva puta ugovorom
obavezanog, zapadnog fronta, SAD osvajaju Italiju,
-Odlaganjem napada na Nemačku, iscrpljuju SSSR (a
ne ometaju Nemce u sprovođenju holokausta, ...),
-Uvode "ideološki" sukob i pripremaju "hladni" rat,
-Uvode De Gola i Francusku, kao ravnopravnog
saveznika u pobedničku "koaliciju".
(Francuskoj, dobrim delom, saradniku Nemačke, "briše" se "crno",
Italiji, fašističkoj i delom komunističkoj, briše
se i crno i crveno,
Nemačkoj se otvaraju "zadnja vrata" za spas svih
nacističkih vrednosti)
-Sve ostale zemlje, žrtve nemačke agresije, "brišu" se stavljanjem pod SSSR, četvrtim "partnerom" -saveznikom.
- Malo posle pobedničkih parada i "savezničkog" slavlja, SSSR, propagandom postaje ideološki
protivnik, pretnja i sve veći neprijatelj.
Okupiranje:
-Uspostavljanje američkih baza,
-Osnivanje NATO, čiji član, Nemačka postaje brzo,
-Kontrola uspostavljanja EZ (Evro, još bez Ustava, učlanjenje Istočne Evrope).
S. Savić
Preporuke:
7
0
50 ponedeljak, 08 april 2013 05:23
Srboljub Savić
Uzdizanje:
-SAD odmah posle rata omogućuju brz privredni
oporavak Nemačke,
-Bez vojske (u početku), potom kroz NATO, Nemačka,
oslobođena visokih vojnih troškova, može da privredno napreduje, brže od drugih,
-Razvijenoj industriji, uvođenje evra, omogućuje lakši izvoz i u EZ i još više, na nova i sve bogatija tržišta.
(Automobilska industrija je primer neostvarenih
vrednosti zajedničkog-EZ tržišta i eksploatacije
"zajedništva" u korist Nemačke.)
-Dok "liberalizam" i "globalizam", pustoše industriju velikih zemalja EZ, male se vraćaju u doba pre EZ.
(Portugal i Grčka primeri su iluzije zajedništva.
Obe, bez i mogućnosti razvoja industrije, imaju,
rastom briselske birokratije, samo više troškove.)
-Dok deo EZ uvozi lažne finasijske "proizvode" -krizu, a ne stvara dovoljno dodatne vrednosti
(jer je izbacila industriju,)Nemačka ne.
-Privredno, pa finansijski, Nemačka je sve što druge članice EZ nisu.
Nemačka je izrasla u silu ali sa "kamenjem o vratu".
Rešenje?
S. Savić
Preporuke:
7
0
51 ponedeljak, 08 april 2013 06:28
Bob
@kvazifrancuz: kad već pominješ nekakvu emancipaciju, mislim da ti je zaista potrebna, jer si u svojoj suštini žensko.
Preporuke:
0
4
52 ponedeljak, 08 april 2013 08:53
ex petar
Milorade Stanojlovicu, masta je osobina i nauke i filozofije, samo sto je kod nauke masta obuzdana, sto nije slucaj kod filozofije. Tako da niste u pravu da nauka nema ideju. Problem je samo u tom sto je nauka pod kontrolom 5% profitera, tako da humane ideje nauke zbog toga nisu ostvarive. Imate tako velicanstvene humane projekte razradjene matematicki precizno o npr. navodnjavanju i najbezvodnijih delova Afrike, ali taj projekat ne dolazi do svog ostvarenja samo zbog toga sto nije u interesu 5% profitera. Shvatate?
Preporuke:
1
1
53 ponedeljak, 08 april 2013 11:32
Kovač Jugović
Naravno, zar se zločinac ne vraća na mesto zločina?
Preporuke:
3
0
54 ponedeljak, 08 april 2013 16:00
s.p.Lajković
Što gore to bolje...a prošlost će uvek biti svetla.
Preporuke:
0
0
55 ponedeljak, 08 april 2013 23:35
Mile
Svi oni javno blebeću protiv Germanije, a kasnije mirno čekaju u redu za pomoć.

Već viđeno. Hleba i igara
Preporuke:
0
9
56 utorak, 09 april 2013 00:10
Turas
Rusija sada pravi greške u saradnji sa Nemačkom koje kasnije može skupo da košta. Ali kome energente ako ne Nemcima!? Dakle,raniš kuče da te ujede.Rusija bi morala više da se okrene ,koliko je moguće,zemljama BRIKA i koliko je moguće da manje dozvoljava Nemačko mešanje u unutrašnje stvari Rusije zarad trgovinske saradnje.Zato što je istorija pokazala(kao i Srbsko-rvatski odnosi)da je Nemačka ma šta joj trebalo -od Rusije uvek sirovine-ratovala je uvek protiv Rusije.
Preporuke:
7
0
57 utorak, 09 april 2013 13:41
Levičarenje
Kad se sretnu Marks, Ruso i Menjin nastaje tinejdžerski naivna filozofija i potpuno promašena politika. Svi projekti levičara internacionalne orijentacije završavali su se kao potpuni sunovrat. Pa čak i Lenjinov pokušaj da internacionalizuje Rusku revoluciju neslavno je propao pred Varšavom (a otuda socijalizam u jednoj zemlji i odustajanje od svetske revolucije).

Koliko god teško bilo ljudskopravaškim idealistima nemaju svi ljudi ni iste mogućnosti, ni ista htenja, pa ni iste potrebe. Rusoovski prirodni, neiskvareni čovek je samo jedna utopija, teorijski koncept koji je neproveriv jer je za čoveka kao društveno biće samorealizacija moguća u kontaktima sa drugim - a ti kontakti nisu nužno ni dobri, ni emancipatorski, i napredni. Posmatrati političke činjenice kroz prizmu vrednosnih nepolitičkih sudova (da je nešto imanentno napredno ili nazadno) je potpuni promašaj, sa stanovišta političkog delanja. I Marksovi pojmovi napredni/progresivni su imali svog smisla u odnosu na radničku klasu.
Preporuke:
3
3
58 utorak, 09 april 2013 20:58
ex petar
Levicarenje, u pitanju je logika a ne levicarenje. Svo bogatstvo zavrsava u rukama 5% profitera, a preko 90% populacije vegetira. Profiteri finansiraju kvaziintelektualce da zbunjuju proletere. Kada bi se proleteri osvestili, odnosno spoznali proces u celosti, imali bismo 99,99% situirane populacije. Mala je verovatnoca da bi u tom slucaju mogao da bude moguc rat igde na zemljinoj kugli, a i sire. Shvatate? Logika je u pitanju.
Preporuke:
0
1
59 sreda, 10 april 2013 09:24
ex petar
Fristajlo, u Nemacoj mozete ceo zivot da ne radite i drzava ce svaki mesec da vam isplacuje dovoljno da zadovoljite osnovne egzistencijalne potrebe. To je upravo ono sto je Marks govorio da moze, svima po potrebi. Znaci, ne da moze, nego moze i na kvadrat. Razlika je samo u tom sto tu nije u pitanju osvesceni proletarijat koji je to osvojio, vec im profiteri to poklanjaju. A sa poklanjanjem moze da se prekine uvek kada to profiteri pozele.
Preporuke:
3
0
60 utorak, 16 april 2013 19:37
Srbija-Srpska-Crnagora-Makedonija=Velika Srbija!
Pokušavali su oni to ali u pravilu je tu Rusija da satire carstva,pa smo sigurni da će to opet da se tako dogodi. Možda ima genetski nešto u germanima da su luzeri a grabežljivi što daje dojam da su jaki,uporni,a nešto u genima Slavena da su pobednici a ležerni i opušteni pa daju dojam da su mlitavi, pa otuda uporno neverica Germana da ponovo srljaju u izgubljeni rat sa "mlitavim", "slabim" Slavenima. Mada,kako reče jedan kolega ovde, Rusija greši što se uopšte nada da će postići dobre odnose sa Nemačkom i tako je pridobiti na svoju stranu i okrene je od SAD-a,a neće jer to su isti parazitski narodi i sada su napravili vučji čopor a glavni plen je Rusija,ovo sve do sada su mršavi jaganjci. Ipak, repriza će se dogoditi i SAD će prestati da postoje,a Nemce treba uništiti kao što su oni Židove,i temeljnije od toga,ukoliko se usude da izazovu opet rat.
Preporuke:
2
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner